Doe mee

Na de verkiezingen voor de Tweede Kamer gaan we ons vol richten op de Gemeenteraadsverkiezingen. Wij kunnen jou gebruiken om met een sterk team de verkiezingen in te gaan.

Wil jij helpen om Alphen aan den Rijn een stukje groener en socialer te maken? Dat kan op allerlei manieren, kies de manier die bij jou past. Of je nu een paar uur week, per maand of per kwartaal hebt, kunt ons helpen om aan jouw idealen te werken.

Zo zijn we op zoek naar mensen die het campagneteam of het bestuur willen versterken:

• Het bestuur is onder meer belast met het dagelijkse beleid van de partij, de naleving van e statuten, en het uitvoeren van besluiten van de fractie en de algemene ledenvergadering,
  • Met het campagneteam maken we aan de kiezers duidelijk te maken waar GroenLinks voor staat. Dit gebeurt op de website, op straat, op de sociale media, bij bijeenkomsten, enzovoorts. We vinden een taak die bij jou past. Of je nu goed met mensen bent, of handig met sociale media, financiën of praktische zaken regelen.

Wil je op enige manier actief betrokken worden bij de partij? Schroom niet en neem contact op met groenlinksalphenaandenrijn@gmail.com of via facebook

Ook invloed hebben?

Word lid!