Doe mee

Help jij mee om Alphen aan den Rijn een stukje groener en socialer te maken? Sluit je aan bij onze beweging! Samen zorgen we voor verandering.

De fractie bestaat uit vijf raadsleden, een steunfractielid/commissielid en een penningmeester en vergadert elke dinsdag in het gemeentehuis (Stadhuisplein 1). Lijkt het je leuk om een keer langs te komen? Stuur ons een mail op alphenaandenrijn@groenlinks.nl en we nemen contact met je op!

GEZOCHT FRACTIESECRETARIS: De fractie is nog op zoek naar een enthousiaste secretaris. Lees de vacature . Heb je interesse? Laat het ons weten via alphenaandenrijn@groenlinks.nl.

Commissie en werkgroepen: Ben je lid en wil je je inzetten voor onze afdeling? Meld je dan aan voor een commissie of werkgroep!

Wil je een keer komen kijken? Je bent van harte welkom! Stuur ons een mail via alphenaandenrijn@groenlinks.nl.

• De campagnecommissie organiseert de campagnes voor verkiezingen. Welke verkiezingen er aankomen, lees je hieronder.

• De werkgroep sociaal verdiept zich in sociale onderwerpen die spelen in de gemeente Alphen aan den Rijn, zoals armoedebestrijding, gehandicaptenzorg en jeugdzorg. De leden komen elke maand bijeen. We nodigen vaak een gastspreker uit die zich inzet voor de Alphense samenleving. De voorzitter is Albert Dorrestein.

• De werkgroep groen houdt zich bezig met groene onderwerpen zoals natuurbescherming, duurzaamheid en afvalscheiding. De leden komen een aantal keer per jaar bijeen. Ook hier zijn vaak gastsprekers bij aanwezig.

De volgende verkiezingen zijn op:

GroenLinks steunt Water Natuurlijk bij de Waterschapsverkiezingen.

Bekijk onze agenda voor meer activiteiten.

Kom met ons in actie! Mail naar alphenaandenrijn@groenlinks.nl of stuur een bericht via facebook