René Driesen lijsttrekker gemeenteraadsverkiezingen!

Op de ALV van 19 juni heeft hebben de leden van GroenLinks Alphen aan den Rijn de kandidatenlijst voor de verkiezingen vastgesteld. René Driesen werd met unanieme stemmen tot lijsttrekker gekozen.

GroenLinks heeft René Driesen gekozen als lijsttrekker! Als huidig raadslidis René vooral bekend om zijn inzet voor het behoud van de Gnephoek en zijninitiatieven voor het Poppodium. Eerlijke politiek en de menselijkemaat staan voor Rene voorop. Zijn motto is onveranderd "Meer muziek inde politiek!" René is geboren in Boskoop en woonachtig in Alphen aanden Rijn.Op woensdagavond 19 juni heeft de Algemene Ledenvergadering (ALV)  vanGroenLinks afdeling Alphen aan den Rijn  het verkiezingsprogramma en dekandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen innovember. De lijst bevat bekende en minder bekende namen uit Alphenaan den Rijn, Boskoop en Rijnwoude. Jonge mensen met politieke ambitiestaan naast ervaren kandidaten die hun sporen in de gemeentepolitiekhebben verdiend.Het Boskoopse raadslid Marijke Kottenhagen staat op nummer 2, decampagneleider Erik van Zuylen op nummer 3. De volledigekandidatenlijst is te vinden in de bijlage.De GroenLinks campagne staat in het teken van"Groen, Sociaal enDichtbij".