Niet te bevatten

Zaterdag 9 april heeft zich een vreselijk drama afgespeeld in winkelcentrum de Ridderhof waarbij 7 Alphenaren zijn omgekomen en velen gewond zijn geraakt. De GroenLinks fractie leeft mee met de familie en vrienden van de slachtoffers en met iedereen die door deze vreselijke gebeurtenis geraakt is. Wij wensen hen ook de komende tijd veel kracht en sterkte.

Op zaterdag 9 april heeft zich een vreselijk drama afgespeeld in winkelcentrum de Ridderhof waarbij 7 Alphenaren zijn omgekomen en velen gewond zijn geraakt. De GroenLinks fractie leeft mee met de familie en vrienden van de slachtoffers en met iedereen die door deze vreselijke gebeurtenis geraakt is. Wij wensen hen ook de komende tijd veel kracht en sterkte.Daarnaast willen wij onze grote waardering uitspreken voor de manier waarop de hulpverlening op gang is gekomen en de manier waarop de gemeente in deze situatie gereageerd en gecommuniceerd heeft. Wij hebben grote bewondering voor alle mensen die meteen klaar hebben gestaan en in moeilijke, en emotionele, omstandigheden professioneel hun werk hebben gedaan.